Vragen over bestellen/ bestellingen
Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer u een bestelling wilt plaatsen gaat u naar het product dat u wilt bestellen en voegt u deze toe aan uw winkelmandje. Via uw winkelmandje, rechtsboven in de balk, kunt u uw bestelling afronden.
Is mijn product op voorraad?
De meeste producten worden gemaakt wanneer ze worden besteld. Daarom is er vaak geen voorraad aanwezig, maar streven wij erna om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/ annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via onderstaand contact formulier. Maar wanneer u een mailtje heeft ontvangen dat uw bestelling onderweg is, is het wijzigen van uw bestelling niet meer mogelijk.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Wanneer u toch wilt weten wat de status van uw bestelling is kunt u contact met ons opnemen via onderstaand contact formulier.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bestellingen kunnen betaald worden doormiddel van onze betaalservice Mollie, die samenwerkt met Ideal betalingen. Tevens kunt u uw bestelling ook op factuur betalen. U ontvangt dan van ons een e-mail met de gegevens voor het betalen van uw bestelling. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben gaan wij voor u aan de slag.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd/ teruggestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij zorgen ervoor dat uw geld binnen 5 werkdagen terug op uw rekening staat.
Ik heb een vraag over het verzenden/ retourneren.
Zie het kopje 'Verzend- en retourbeleid' hieronder.
Kan ik een eigen product laten graveren, snijden en of maken?
Dat is zeker mogelijk. Vul vrijblijvend ons formulier in voor meer informatie of voor een offerte. Zie voor meer informatie het kopje tekst onderaan deze pagina of Klik hier om het formulier in te vullen.
Heeft u (nog) andere vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.